Pět věcí, které si pamatovat při nákupu kancelářských potřeb

Těchto pět zásad pro nákup kancelářských potřeb si určitě zapamatujte!

Hledáte kancelářské potřeby, nábytek nebo jiné produkty pro své pracoviště? Pokud nechcete, aby vás později přepadly výčitky svědomí, mějte při nákupu na paměti těchto pět věcí:

1. Levný znamená drahý po delší době

Koupit dnes nekvalitní nábytek znamená vyměnit ho zítra, až se rozbije a nebude možné ho opravit (protože mateřská společnost se rozpadla, nenabízí odpovídající podporu nebo přestala vyrábět náhradní díly). Kupujte kancelářský nábytek a technologické produkty do kanceláře s ohledem na budoucnost a budete za to rádi.

2. Drobné frustrace vedou ke ztrátě zisku

Když si zaměstnanci nemohou zapsat rychlou poznámku, protože musí shánět papír a tužku a když je k dispozici jen jedna skartovačka pro všechny, přicházíte o zisky. Ne o mnoho, ne najednou, ale časem se to nasčítá - zejména pokud špatné vybavení vede k problémům s morálkou zaměstnanců. Dobrý pracovník možná neodejde jen proto, že jeho židle je nepohodlná, ale nepomůže mu to.

3. Rozdíl mezi potřebou a přáním není vždy důležitý

Dávejte si pozor na to, abyste šetřili peníze tím, že omezíte "potřeby" ve prospěch "nezbytností", protože toto rozlišení není vždy tak důležité pro produktivitu vašich pracovníků. Poznámkové bloky a propisky možná nejsou v digitálním věku nezbytné, ale jsou pohodlné a pomáhají promazávat motor pracoviště.

4. Dobře vybavená kancelář je důležitá

Když má vaše kancelář pěkný nábytek, je to pro vaši firmu přínosem. Vaši zaměstnanci budou spokojenější a produktivnější, noví zaměstnanci budou ochotnější nastoupit do vaší společnosti a investoři nebo obchodní partneři vás budou brát vážněji.

5. Nákup správného spotřebního materiálu

Při nákupu spotřebního materiálu dbejte na to, co vaše společnost sleduje dalšími zásadami - nechcete být zodpovědní za podkopávání ekologické iniciativy nákupem škodlivých výrobků nebo za to, že kancelář, která se snaží z bezpečnostních důvodů přejít na bezpapírové dokumenty, bude mít k dispozici spoustu poznámkových bloků, které vybízejí k zapisování nejistých poznámek.