Tipy na udržení pořádku na pracovním stole

Pokud jste právě v práci, váš pracovní stůl bude pravděpodobně vypadat nějak takto: po stole budou rozmístěny propisky a další kancelářské potřeby. Pokud máte samolepicí bločky, visí jich tam několik jako upomínky. A pravděpodobně máte všude papíry, jelikož to děláme všichni.
Jak udržet pořádek?
Potřebujete své dokumenty. Nechcete se později snažit na něco navázat a nemít to po ruce. Naštěstí existuje několik kancelářských produktů, které si můžete pořídit, a několik věcí, které můžete udělat, abyste měli na stole čisto.
Začněte tím, že si pořídíte schránku. Je to sice jen kovová schránka na papír, ale je to jeden z kancelářských produktů, který může mít největší význam. Zvláště pokud máte dvě. Vytvořte jednu schránku na papíry starší než posledních 10 dní a na ni umístěte druhou na aktuální papíry. Udržíte tak pořádek v práci a dataci a zároveň budete mít možnost sehnat vše, co potřebujete, a zároveň budete mít stůl čistý od výtisků.
Abyste se vyhnuli praskajícím schránkám, zkuste do kartotéky ukládat papíry staré několik měsíců. V ideálním případě byste měli tyto papíry recyklovat, ale v případě, že je budete potřebovat, je založte, každý pátek nebo kdykoli vám končí pracovní týden, projděte všechny dokumenty. Zeptejte se sami sebe, zda je potřebujete. Stojí za to si je pro jistotu ještě pár týdnů ponechat? Podívejte se, na jaké místo byste měli dokumenty odložit, a než se nadějete, můžete v pondělí ráno přijít do práce a nemusíte se obávat, že máte na pracovišti nepořádek.
Dalším tipem je mít na stole prázdnou složku a ukládat do ní soubory dříve, než se dostanou do schránky. Pokud jde o kancelářské potřeby, nemůžete být příliš organizovaní. A když už jste u toho, posbírejte nějaké ty propisky roztroušené po stole a buď je dejte do zásuvky, nebo se podívejte, jestli je nepotřebuje váš kolega v kanceláři. Než se nadějete, budete mít stůl bez nepořádku a uspořádanější pracovní místo, což povede k vaší větší produktivitě.
Čtěte také
- visibilityPět věcí, které si pamatovat při nákupu kancelářských potřeb
- visibilityNakupte hromadně a ušetřete!
- visibilityHromadný nákup kancelářských potřeb
- visibilityJak správně vybrat kruhový pořadač?
- visibilityJak vybrat kalendář do vaší kanceláře?